marți, 29 septembrie 2009

Lista de dorinte!

Hellooo!!

Cum ziua mea se apropie (bine, mai este pana atunci), nu am putut sa ma abtin si am trecut primul obiect la lista mea de dorinte... ;)


Coastal Scents 88 Makeup Palette


Motivul pentru care am ales ce am ales ca si cap de afis in lista mea de dorinte este ca ador cosmeticele!

Am facut un curs de coafor acum ceva vreme dar dupa scurt timp miam dat seama ca nu m-a pasionat la fel de tare ca si make-up - ul...
Dupa putin timp am ajuns sa fac o mica obsesie pentru produse de infrumusetare uitandu-ma toata ziua la tutoriale de make-up pe youtube. :)

Daca urmariti linkul este foarte posibil sa va apara pe aceea pagina in dreapta un alt link spre siteul Coastal Scents.

Asa am descoperit si eu aceste produse.

Problema... (normal, trebuie sa existe!!) nu ar fi costurile de posta .... ci garantia!
Anume, daca alegi sa til trimita prin USPS platesti doar vreo 12$ ceea ce ar insemna vreo 30Ron, dar nu ai garantie!! :((
Vrei garantie? Nu e nici o problema, pentru asta exista FedEx, dar te costa peste 30$, insemnand aproape de 2 ori pretul produsului, care este de aprox. 19$ din care se scadea la un moment dat vreo 3$, nu stiu daca mai este valabila oferta.
Daca ati avut norocul de a incerca aceste produsele astept cu drag un "review" din partea voastra! :)

Va pup cu drag!
Yulka


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu